Selasa, 29 Disember 2015

Ketua Bahagian LDP Elopura, YB Charles O Pang Supin yang juga merupakan calon terjun N.44 Karamunting, nasib baik pengundi masyarakat melayu muslim dikawasan karamunting masih kekal kepada BN, itupun atas kekuatan Wakil Rakyat Sekong.

Hampir setengah penggal menjadi Ahli Dewan Undangan Negeri N.44 KaramuntinCharles O Pang masih tidak menampakkan sebarang perkembangan yang positif membantu rakyat kawasan karamunting, program termampu dapat dilaksanakan Wakil Rakyat terjun ini hanya merasmikan program kemasyarakatan dan Agensi Kerajaan. 
 
Mengikut sumbar maklumat daripada penduduk setempat, sejak Charles menjadi Wakil Rakyat kawasan ini tidak ada  pembangunan yang memberangsangkan boleh di lihat oleh masyarakat di situ.

"Katanya pemberi maklumat, projek-projek ADUN yang di salurkan kepada Charles setiap tahun langsung tidak menampakkan boleh membantu masyarakat Karamunting, selain itu juga beliau memberi amaran "sepatutnya Charles berwaspada dan berhati-hati dengan kerja-kerja kebajikan kepada rakyat," dengan majoriti 855 undi adalah yang sangat tipis.
 
AMARAN kepada YB Charles O Pang, yang menentukan seorang wakil rakyat itu boleh menang atau tidak adalah rakyat yang menyokong dan  memberi undi. Ingat Pru 14 akan datang disinilah penentuan nasib Wakil Rakyat terjun ini.
 
Sama-samalah kita nantikan natijah dan halatuju Charles O Pang.
 
Nukilan dari penyokong atas pagar. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan