Sabtu, 5 Disember 2009

NOTIS 14 HARI UNTUK FAIZAL MENARIK BALIK KENYATAAN


















Angkatan Muda Keadilan Rakyat Negeri Sabah member Altimatum selama 14 hari ke pada mantan Ketua amk Papar, Faizal Julaili untuk menarik balik kenyataan akhbar yang mengelirukan dan berniat jahat kepada PKR SABAH.
Ketua Penerangan Angkatan Muda PKR Negeri Sabah, Zainuddin Bin Hassan, dalam kenyataan akhbarnya berkata , Faizal julaili bukan lagi Ketua AMK Papar dan Setiausaha AMK PKR Negeri Sabah, sebaliknya adalah ahli PKR biasa setelah meletak kedua dua jawatan pada 4 Dis 2008 lagi sebelum dia menyertai UMNO baru-baru ini.
"Faizal telah meletak jawatan pada 4 Disember 2008 dan sejak daripada itu beliau tidak layak mendakwa bahawa beliau adalah Setiausaha amk PKR Negeri dan Ketua Angkatan Muda PKR Papar" Ujar Zainuddin ketika menunjukkan surat perletakkan jawatan Faizal kepada media.
Sehubungan itu, Faizal tidak harus mengaitkan kedudukannya sebagai Setiausaha amk Negeri dan Ketua amk Papar kerana dia adalah ahli biasa sahaja.
" Kami akan memfailkan SAMAN malu keatas tindakan malafide Faizal terhadap AMK PKR Negeri ,melainkan beliau meminta maaf secara terbuka melalui Akhbar tempatan dan datang sendiri ke Pejabat Ketua AMK PKR Sabah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan